kjellan Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Har en 88mod e30 med m40b18 motor som ikke er så villig til og gå over 4500 omdreninger. Den har nye plugger, plugg ledninger, fordeler og rotor uten att dette hadde noen innvirkning. Den drar meget godt fra 1000-4500 omdreininger. Noen her som har kjennskap til hva dette er?
Hauso Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Det er bare sånn det er med de motorene. Kammen takker for seg, og "sperra" intreffer myye tidligere. Jeg antar at denne tikker en hel del? skru av toppdekselet ditt, og se på kammen, du ser at den er slitt.. Eneste er å bytte kam, løftere osv, men er det verdt det på denne motoren? De fleste ville svart nei. Søk litt her inne, så finner du helt sikkert flere tråder ang dette.
kjellan Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Blirnokk ny motor her ja. Koster like mye som overhaling
pål Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 var det kammen som var slitt? har samme problem på en m20b20
kjellan Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Kammen va ganske slitn ja. Så dt e dn å løfteran som må byttes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå