atlee Skrevet Februar 20, 2011 Share Skrevet Februar 20, 2011 Er det forskjell på svinghjul preface/facelift? Eller kan jeg bruke facelift svighjul på preface-motoren min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLag Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Vet ikke hva som er forskjellen, men er forskjellige delenr hvertfall... 11221706573 på facelift, og 11221706575 på de gamle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arban Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Lettere svinghjul på facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 Men, kan de brukes omhverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 Jeg vet ikke om facelifthjulet har de tappene for veivsensor som sitter på girkassa? Tror igrunn ikke det da facelift har trigger foran på remhjulet og ikke på kassa. Hadde det vært omvendt derimot, ville det passet. Det har hvertfall jeg gjort på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 nei, da preface har følere på kassen som får signaler fra noen tapper på svinghjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2011 nei, da preface har følere på kassen som får signaler fra noen tapper på svinghjulet. Da er jo saken grei.Må da skaffe meg et preface svinghjul.Syng ut hvis noen har! Takk for oppklarende svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå