Chad Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Hei På kjørecomputeren, viser det en tegning av bilen, da mener jeg tegningen som viser når f.eks dørene er åpne, lys som er ferdige, eller spylervæske tom elns.. Det som er tingen er at det viste at den ene pæra på baklyset var ferdig, så jeg byttet den.. Men det viser enda.. Jeg har sjekket alle pærene i baklyktene, både på tåkelys, ryggelys og hele pakken.. Må du resette for hver gang du har byttet pære ? Og evt hvordan gjør du det?
Chad Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Dette gjelder forresten en 520 e39 1998 !
kravez Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 bare for å være helt sikker(siden jeg ser mange som kjører med bare èn pære på hver side): du har lys i alle fire pærene?
Chad Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Jepp ! Har sjekka alle pærene.. Alt er som det skal se ut bak der.. Jeg har bare hørt om at du må resette noe greier etter service osv.. Men aldri hørt om å resette etter skifting av pærene, så jeg lurer på om jeg faktisk må trå til med å resette hver gang jeg bytter en pære..
Chad Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Problem fikset, det var lampen i bakvindue pæra hadde røket på, lykta er koblet sammen med baklyktene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå