prohognes Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Ønsker å kjøpe kannaler til min e34 sedan. Håper noen har d. Mvh Runar
aambakk89 Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Ønsker å kjøpe kannaler til min e34 sedan.Håper noen har d. Mvh Runar www.veng.no .. vil påstå det er best og sette på nye når du først skal til med arbeidet
prohognes Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Ønsker å kjøpe kannaler til min e34 sedan.Håper noen har d. Mvh Runar http://www.veng.no .. vil påstå det er best og sette på nye når du først skal til med arbeidet Hei! Må være nye ja. Såg tidligere på forumet at d var en som solgte di bakre kannalene nye. Men finner d ikke igjen. Noen som vet av så si i fra.
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Oledra har noen karrosserideler til salgs, du får høre med han.
prohognes Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Oledra har noen karrosserideler til salgs, du får høre med han. Hvordan finner jeg oledra? Ny her på forumet æ.
S.Hafsmo Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 bare gå inn på dine private meldinger (PM), så går du på "Skriv melding" for så å skrive inn "oledra" (uten anførselstegn) oppe til venstre i ruten hvor det står "Brukernavn:". Eventuelt kan du spørre i denne tråden. viewtopic.php?f=14&t=178637
prohognes Skrevet Mars 28, 2011 Forfatter Skrevet Mars 28, 2011 leverer deg nye til 1300 pr stk,,, Hei! Får du tak i kun bakre del høre side?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå