M3 Yngve Skrevet Februar 21, 2011 Share Skrevet Februar 21, 2011 SOLGT.........' Disse har kun stått montert på bil, men aldrig hatt veske i seg, eller blitt brukt. Er 330 store, følger med nye klosser og fester, så dette er bolt on på E30 M3. Mangler kun bremse slangene, men mulig jeg finner dem i rotet mitt. Selges for 6000,-kr Pm, her eller ring/sms på: 90141919. Yngve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2011 Det er ikke Tuv på disse, dessverre. Men flere har vel fått disse godkjent oss Trafikkstasjoner rundt i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Passer dem på e46en min da ? hadde vært kjempe tøft ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 Passer dem på e46en min da ? hadde vært kjempe tøft ! Da må du lage/ få tak adaptere til kaliperne. Men disse er nå solgt, ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 Beklager brydderiet men. Hvor for jeg kjøpt dette nytt i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 www.gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 http://www.gsbildeler.no Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå