Endre Hånde Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 nibberittet er i Geiranger da faktisk, såå jeg er nok der, men kan nok ikke kjøre bil.
Larsegutt Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Skrevet Mai 4, 2011 Da passer det litt dårli med andre ord. En gjeng spreke sykelister som sykkler i veien?
Endre Hånde Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Haha, kan si det slik.. http://www.frafjordtilfjell.com/hoved.php?val=1
Selia Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Dette skal jeg være med på ! Håper dere finner en dato for det snart... slik at det går ann å planlegge evt. fri fra jobben
Mering90 Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Kan ikke du, Endre, ta kontroll på dette? Se om du ikke klarer å lage det som et BMWCCN - Møre - tur?
Endre Hånde Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Kan ikke du, Endre, ta kontroll på dette? Se om du ikke klarer å lage det som et BMWCCN - Møre - tur? Kenneth (Nestleder i klubben) har tatt kontroll på dette, så det blir arrangert av BMWCCN M&R ja. Jeg har nok litt problemer med å stille siden dette blir mitt i rittsesong, samt at den 26.juni er jeg på vei tilbake etter en knallhelg i Oslobøgda med Foo Fighters på freddan.
Mering90 Skrevet Mai 5, 2011 Skrevet Mai 5, 2011 Kan ikke du, Endre, ta kontroll på dette? Se om du ikke klarer å lage det som et BMWCCN - Møre - tur? Kenneth (Nestleder i klubben) har tatt kontroll på dette, så det blir arrangert av BMWCCN M&R ja. Jeg har nok litt problemer med å stille siden dette blir mitt i rittsesong, samt at den 26.juni er jeg på vei tilbake etter en knallhelg i Oslobøgda med Foo Fighters på freddan. For en prioritering! Neida, skulle gjerne vært på Foo Fighters selv! Ser frem til kjøreturen uansett
Endre Hånde Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Crap.. Eide sykkelfestival hele den helga, med landeveisrittet på søndag. God tur da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå