bimmer530 Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Hei Vurderer å bytte fra orginalt mulifunksjonsratt med varme til M sport ratt uten varme på min E60. noen som vet om dette er passer om hverandre , tenker da på ledninsnett og konakter i rattet, er vel flere kontakter på rattl med varme kontra ratt uten varme? Lurer også på om noen her på forumet har noe erfaring med å ettermontere ipod/usb inngang og bluetooth handsfree. Bilen er en 2004 mod 530D som er klargjort for telefon,har cd skifter og buissness navigasjon. S.Hafsmo: Endret topic
roveen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Har hørt av en bilforhandler at man vil få problemer med feilmeldinger på rattvarme dersom man bytter til ett ratt uten varme.
bimmer530 Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 ok, men velger å prøve, bare det dukker opp et brukt ratt til fornuftg pris..
aloebiz.net Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Har du standardrattet ditt til salgs nå? Trenger nytt ratt med varme til min e60 da det jeg har er rimelig hakkete og stygt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå