Dr. J Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Hei! Skulle ut å kjøre med min 316 e46 2000 istad. Har vært småplaget av at den sliter med å få turtall når den er nystartet, men dette kommer seg etterhvert. Men! Istad måtte jeg kjøre til side, ettersom jeg ikke fikk noe fart. Det kom også uhyggelige dunke/slaglyder fra motorrommet (Noe ala de lydene antiskrens på noen biler lager.) Lydene forsvant så fort bilen oppførte seg vanlig igjen, med tanke på turtall og fart. Motorlampen lyser også, men det ble lest ut "ukjent feil" av mekonomen verksted. Vurderer å få diagnose på Bilia, hvis ingen kan fortelle meg hva dette er?! Mvh. meg S.Hafsmo: Endret trådtittel
lien1 Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 har hørt litt om det samme, der var det noe vakum tull som gjorde at den ikke fikk turtall før den ble varm :S
KKise Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Stikk innom et verksted hvor de har spesialisert seg på bmw å spør der, sannsynligvis mer hjelp å få der.
Dr. J Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Nå har jeg byttet kamakselgiver, veivhusventilasjon og luftmengdemåler. Bilen går som et skudd, og alle ulydene er borte!
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Jeg endret trådtittelen din til en litt mer beskrivende, slik at folk med tilsvarende problemer kan finne tråden din samt se hva som løste problemet. Les gjerne denne tråden: Gode tips og retningslinjer for bruk av forumet
VaffelSalat Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Nå har jeg byttet kamakselgiver, veivhusventilasjon og luftmengdemåler. Bilen går som et skudd, og alle ulydene er borte! Hørtes bra ut, sliter med lavt turtall jeg også når motoren er kald. Har også hørt en del rare lyder, så drøyer med å kjøre til jeg snakker med et bmw verksted. Forresten, husker du hva det kostet å fikse det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå