Talker Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Skal til med å skifte bakdemperne på en 520i touring når delene kommer iløpet av denne uka. Har litt dårlig tid, så lurte på om noen her kanskje kan forklare hvordan dette gjøres, slik at jeg vet litt på forhånd. Har dessverre ingen bøker eller verkstedsmanualer om denne bilen. Om det er noen knep som får alt til å gå greiere (regner med at det er én eller annen utfordring?) så nevn dem gjerne PS: Jeg bestilte KUN demperne. Skulle jeg hatt noen andre deler når jeg bytter dempere?
Talker Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Ja tenkte litt på det der. Koster jo ikke så mye ekstra, men noe er det jo. Skulle jo bre være en billig bruksbil. Er vel fjæra som får en bil til å være "segen" altså lav bak? Alt er jo orginalt på denne bilen, og blir kun byttet mot orginalt. Ikke noe senking osv. Men du anbefaler å bytte fjærene på en 92-modell touring? De er sannsynligvis noe slappe? Skal legge ut et bilde av skjønnheten, så får dere bedømme selv
Talker Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Vet at bilen er sjøstygg, men den er vel ikke unormalt lav bak? Noe høy foran kanskje. Trur jeg går for demperbytte uten bytte av fjærer jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå