toddegutt Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Har opplevd tre ganger i løpet av 4 mnd at bilen er tom for strøm når jeg skal starte den om morgenen. Første gang trodde jeg at kupe'lyset hadde stått på men etter andre og tredje gang skjønte jeg at jeg har en strømtyv. Noen som har opplevd det samme og som har et tips til årsak?
Bimmerfører Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Sjekk jordingskabel på batteri, starter og motor. Hadde samme feil selv og det viste seg å være jordingen som gjorde dette
todleif Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Er du sikker på at ikkje batteriet eller køyringa di som er synderen?
todleif Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Småkjøring med bruk av masse ting som bruker strøm. (er jo vinter og varme i seter, bakrute og andre ting trekker masse strøm)
Trooond Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Hei Fant du feilen ? Jeg har strømtyv nå. Veksler mellom å trekke 0,40A og 1,3A Målt fra - polen til jordkabel
Larsegutt Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 hanskerommet kan være en enkel tyv på disse bilene! Vær sikker på at det smekker godt igjen slik lyset ikke står på. Ellers trekte handsfree mobilen på min tidligere E-39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå