Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en e34 me slik nu. greit nok den tar kantstøt. men du knuser jo panna om du slår nedpå.(mulig den har noe hjelp da den kan fordele kraften)

Hjelpen tror eg egentlig er mest sykisk.du ser det "robuste" feste i forkant. du skal ikke være sterke karen for og bøye det med vanlig håndemakt...

e36 har jo kulpen bak. den får meget sjeldent kantstøt så der er den smartere. den hjelper da på og "skli" bilen over hinderet..

Skrevet

Problemet hos meg er egentlig mere at den slites hull i. den er allerede såpass tynnslipt her og der at jeg ser meg nødt til å bytte bunnpanne.

Ser for meg at denne kunne ha tatt støyten, samt gitt meg en "pre warning" når bakken nærmer seg bunnpannen. ;)

Hva slags maskin har du i E34'en? er det mye klaring mellom bunnpanne og denne beskyttelsen?

Skrevet

har vanlig 2,5 24v. men du ser de 2 bakerste festene disse skrus i trevers. mener du har hulla klare der. men ta referansemål fra det laveste punktet på motoren din kontra travers og legg på ca 2 cm skulle eg tro. dette kan eg måle eksakt om du er intr.

du slipper den vonde tappeskruen til olje, den du ofte får ved subbing. en annen ting du kansje bør er og klippe ut en firkant i alu som er eksakt samme som bunntro, rund ut for tappeskrue og punktsveis denne på. vanlig senka e30 tips... eventuelt shimse opp motorfestene og motor litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...