bmw-E30 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Var det ikke litt drøy pris på denne plastrakketen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=26872861 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Nei, helt grei pris for en 318i cab som har gått 280k dette! Utrolig at han ikke tar mer for den enn det han gjør, med alle de modifikasjonene han har gjort! Lavtrykksturbo og skjermer i nakkestøttene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 hadde ikke betalt 10.000 for den engang lol. var jo den kebab tralla.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chipsenter1 Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 ja vel? da hadde jeg heller kjøpt 2005 2006 mod efter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mipplemuh Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Hoho for en pris 318is med turbo som er godkjent kan ikke jeg huske å ha sett før, men det forsvarer jo ikke halve prisen engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 ja vel? da hadde jeg heller kjøpt 2005 2006 mod efter min mening ganske sikker på at det Leadfoot skrev var ironisk Har vert dratt opp tidligere også den der, helt latterlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 At det går ann! Haha Han får aldri solgt den for den prisen kan jeg tenke meg Da hadde jeg heller kjøpt en M3 for den prisen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 En meget omtalt bil det der. Går på Hadeland. En eldre godt voksen mann som eier den og lagt ned sinnsykt mye tid i den... men ja. For 350 lapper får man en ombygd E46 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 FY-FAEN for en stygg bil!! Må vere komma feil der.. 34.000 kan heller stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 FY-FAEN for en stygg bil!! Må vere komma feil der.. 34.000 kan heller stemme +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Huff så negativ dere er da Sett bort fra prisen synes jeg bilen var knalltøff M3 finnes det mange av men maken til denne skal du lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Huff så negativ dere er da Sett bort fra prisen synes jeg bilen var knalltøff M3 finnes det mange av men maken til denne skal du lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Bilen hadde tatt seg mere ut med andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Hadde heller skutt meg selv i stedet for å bli sett i den der.. Stylingen er stygg, felgene er forferdelig stygge, lakken er stygg, alt er stygt.. Fysj!!!! (Dagens utblåsning ) Men ja, noen andre felger hadde kanskje gjort saken litt bedre.. Uansett er ikke dette min smak hva bil angår, men på en annen side er det vel ganske "fresht" av en eldre mann og begi seg ut på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå