kevin1982 Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Jeg monterte på coilovers på bilen her om dagen. og senket bilen ned der jeg ville ha den. men etter jeg tok en test tur merket jeg at jeg gjorde en KJEMPE tabbe. sies at man lærer av sine feil. men dette her skule jeg ha tenkt på før test turen. jeg glemte å se om det var noe mellom rom mellom dekk og fjæra på coilovers. det ente med at hjulet ble skaddet og fjøra på coilovers mistet fargen. så kommer spørsmålene: 1. trur derebiltilsyndet slår seg vrang når de ser fjøra? (legger ut bilder) 2. er det noen her som har fått spacere godkjent på bilen sin. da jeg fant ut at jeg må hverfall ha 0,5-1,0 spacere forand. denne her fant jeg oppunder hjulbuen.
Olelink Skrevet Februar 23, 2011 Skrevet Februar 23, 2011 Jeg ville hvertfall ikke vist bilen med disse fram dekkene som nå har synlige skader. Det med å få godkjent bil med spacer er jeg litt usikker på, men min oppfattning har alltid vært at BT ikke godkjenner bruk av spacere. Så løsningen er mest sannsynelig å finne ett sett med felger som ikke trenger spacere og som har dimensjon orginalt levert fra bmw på din modell. Mtp fjæra vil de nok lure en del på hvordan du har fått den skaden der siden den er såpass synelig. Vet ikke om du har mulighet til å dreie rundt fjæra eller snu den "opp ned" ? Husk at det påstemplede nr på fjæra må være lesbart på kontrollen. Kanskje det beste hadde vært å lakket opp skaden.
kevin1982 Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Skrevet Februar 23, 2011 Jeg ville hvertfall ikke vist bilen med disse fram dekkene som nåhar synlige skader. Det med å få godkjent bil med spacer er jeg litt usikker på, men min oppfattning har alltid vært at BT ikke godkjenner bruk av spacere. Så løsningen er mest sannsynelig å finne ett sett med felger som ikke trenger spacere og som har dimensjon orginalt levert fra bmw på din modell. Mtp fjæra vil de nok lure en del på hvordan du har fått den skaden der siden den er såpass synelig. Vet ikke om du har mulighet til å dreie rundt fjæra eller snu den "opp ned" ? Husk at det påstemplede nr på fjæra må være lesbart på kontrollen. Kanskje det beste hadde vært å lakket opp skaden. jeg har la merket til at fjøra har snudd litt på seg under test turene. så når jeg snudde fjørene igjen med tuv nr fram så var skadene litt mot venstre bakover. tenkte å lakere det opp igjen. pga rust osv. så får jeg bare vise bilen sånn som den er nå. og heller justere det bedere til sommern med sommer felgen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå