Trialmaster Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Trekker salget, da jeg har fått nye planer med bilen. Takk for alle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 sorry OT men denne bilen har jeg stirret i senk hver gang jeg ser den langs veien, ufattelig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2911 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Bytte http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9961068577 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Bytte http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9961068577 Ingen bytte i den prisklassen, desverre. Skal ha meg annen pendlerbil i samme prisklasse tenkte jeg. Har ikke hjerte til å ødelegge den. Utrolig fint objekt vis man vil ha prosjektbil, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 sorry OT men denne bilen har jeg stirret i senk hver gang jeg ser den langs veien, ufattelig pen! Hehe, takk for det, du: Den er vakker, spesielt når den er nypolert. Synd det ikke er en 325ix. Muligens den hadde kostet nooooe mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 Planen min var å sette inn en overhalt, lett tunet b18, for enkelthetsskyld. Slengt på et alpinasett, senk og felger plus stripene. Men da blir det jo enda mere å ødelegge på vei inn til oslo Kunne jeg hatt den som hobbybil, uten å kjøre på den 30000 i året, hadde det vært veldig morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå