snowmanxxx Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 hei. vurderer og selge bilen min.. bmw 323i couoe. 245000km. 1996 mod. BMW-cosmosschwarz-metallic... ønsker bud på den. beklager dårlige bilder, bedere kommer. selges ferdig eu godkjent. .Utstyrsliste: Servo Skinnratt Sportsseter, Alcantara delskinn El. Speil El. Vinduer x2 Varmeseter Nedfellbare bakseter M3 3,0 drivverk Diff. sperre Tåkelys Startsperre ABS Airbag Farget glass Digitalt klimaanlegg 7 knappers kjørecomputer Skinn armlene Fjernstyrt alarm. Alu. felger Galv. karosseri Just. ratt Servicehefte Lyktespylere Xenonlys CD/Radio/DVD DEFA-Alarm Ting som er gjort: Alpine CD-spiller Effektpotte av ukjent merke Sportsluftfilter i Carbonboks m/ 3" alu. rør Angle eyes Mørke/lett sotet blinkers M3 baklamper V-MAXX høydejusterbart senkesett i front Bilstein høydejusterbart senkesett bak 9,5x19" BBS LM (Replica) sommerfelger 16" org. vinterfelger Fjernet hengerfestet M3 diffusor M3 frontfanger M3 El. Speil M3 bremser bak (Pga byttet hele bakakselen når drivverket ble byttet til M3!) M3 GT-splittere ///M-sidelister m/ "BMW Motorsport International" emblemer Xenon i nærlys og fjærnlys (6000 K) 35% sotede ruter helt frem Powerflex foringer både i bakstilling og forstilling K-sport justerbar shortshift Stabstag i motorrom Stabstag i bagasjerom Taksenker Svarte nyrer Carbon-look BMW emblem på panser/bagasjeluke Nyeste type skilter ///M - gulvmatter +++ ny bensinpumpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWsideways Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Pris på denne skjønnheten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2011 bilder kommer ga 90 for den, og jeg trenger ikke og selge. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 bilder kommer ga 90 for den, og jeg trenger ikke og selge. bud? Og når kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 kjøpte den i juli 2010. Som sagt, bud ønskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 jeg har ihvertfall tatt vare på den, det tror jeg forige eier har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 jeg har ihvertfall tatt vare på den, det tror jeg forige eier har også Jeg tok også godt vare på den ja:) Har savnet denne bilen sinnsykt mye, men har endelig fått meg E36 igjen nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirsan Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Intr i å bytte i min 320 coupe? EDIT: Seff med mellomlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerumen Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 har du flere bilder med sommer felgene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hammershead Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 60k uten felger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 nei tror nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 bilen er nå eu godkjent og klar for salg. kontakt meg gjærne på tlf 41462749, for mer info. da jeg ikke er så ofte inne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snowmanxxx Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 sånn ser bilen ut per dags dato nå. tatt i dag:) kommer ut på finn snart med nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Ikke interressert i e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå