700hp Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 se denne mange vil sikkert bli provosert.. iallefall eg skjønner ikke hva politikeren tenker med. http://www.tvhaugaland.no/node/2131 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Det der er en gjeng med sutrekopper, eller pissonger som vi kaller det i Stavanger.. Det finnes en annen tråd om dette her på forumet, du får finne frem den så kan du heller delta i diskusjonen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Ikke rart folk ikke gidder å melde seg på E30 treffet når det er du som står for det.....surpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 du må være den sørste sutrekoppen/pissongen jeg vet om på dette forumet når det gjelder denne saken Hylle.. hehe. hadde ikke sokndal vert med i avstemminga så hadde du garantert ikke unnet Karmøy denne banen likevel. du er bare glad den kommer sør for boknafjorden og driter i alt annet har du x-dame fra karmøy eller en gubbe som har vært utro mot x-en eller dama di her fra, siden du har så mye mot oss eller? men sier det igjen.. fjord motorpark skal realiseres om det så skal ta 10 år.. "vi" mista bare regional støtte/status... "vi" har i allt ca 60 av ca 70 mill som skal til for å realisere banen, etter som jeg har hørt. joda, prisen kommer kansje til å stige med åra det tar å samle inn de restrerende pengene, men det får vi bare ta som eg utfordring Så nå er det bare for sokndal å søke godkjenninger fra Motorsport forbundene osv (noe som karmøy alt har i orden).. håper de får avslag slik at di blir kraftig forsika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå