hardrocxsludge Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Heisann, har en m50b25 som jeg tenkte å hive i bruksbilen ! har en 2,8 som jeg tenkte å ta Kammene fra da de ikke skal brukes så lurte på å putte disse i m50b25'en Vet at toppene er like fra 2,5 og 2,8 men mins å huske at det er litteran forskjellig specs på kammene . Noen som har gjort dette og kan svare på om det er verdt å bytte over eller bare kjøre som det er ? takk for svar mvh Joakim Om noen har brukte trimkammer til salgs er dette også av interesse .
GeirAndre Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 tror ikke det er noe å hente der.. fleste gjør og jeg har gjort før er å sette to innsugskammer på m50
hardrocxsludge Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Tjener man bra på detta da ? Og hvordan skal det times ? Har jo innsugskammen fra b28 og innsugskammen fra b25 men blir vel problemer med tanke på at det er vanoskam . Kanskje like greit å kjøre originalt .
LianLi Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Tror ikke vanos og non.vanos kammer passer om hverandre. Tror heller ikke noen av dem er spessielt mye kvassere enn den andre. Må nok opp i næreheten av 284graders eller lignenede hvis det skal være verdt å bytte
hardrocxsludge Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 skal jo bare være en enkel bruksbil, så tenkte bare å spørre når kammene fra 2,8 lå dder allikevel men da gidder jeg ikke styre noe mer med det ! Ingen som skal selge trimkammer da ?
hao Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Her er en for lusekjøring da http://www.intramed.no/forbruker/produk ... sekam.html
hardrocxsludge Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Her er en for lusekjøring da http://www.intramed.no/forbruker/produk ... sekam.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå