Bimmerfører Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Selger helt nye baklykter til E39, ligger i eske og har aldri blitt montert. Hadde bestilt og betalt for disse lyktene og uken etter kom jeg over ett par "sorte" lykter som jeg heller fikk lyst på. Selges HBO 1000,- betalte kroner 1400,- inkl frakt og toll på disse. Blir de ikke solgt innen 2uker sender jeg dem tilbake. Send gjerne bud på glennive@broadpark.no eller på pm
Bimmerfører Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Skrevet Februar 24, 2011 Bud på 750,- er mottatt. Selger forresten også de gamle original lyktene, disse er hele og pene, ingen sprekker eller lekasjer.
Bimmerfører Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Skrevet Februar 25, 2011 Bud på de originale "gamle lyktene" er nå 300,-
Bimmerfører Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Bud på 750,- er mottatt.Selger forresten også de gamle original lyktene, disse er hele og pene, ingen sprekker eller lekasjer. Bumper denne siden han med budet på 750,- ikke dukket opp i dag. Så nå er de fortsatt til salgs.
Bimmerfører Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 De nye er solgt, så da har jeg kun de orginale igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå