1987E30 Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Ønsker å kjøpe 6X14" alufelger til E30. originale "Bottlecap"(se bilde), med eller uten dekk men felgene må være fine.
520 turbo Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 mener eg har saånn ligganes .. kan ta bilde i morra eg
1987E30 Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Fikk tilslaget på felgene på bildet, på Tysk E bay så nå trenger jeg bare å få tak i fine navkopper til dem for å få frem original-looken på denne lavkilometers, usenkede, norsksolgte, eneiers, aldri vinterkjørte, rustfrie, røykfrie alltid garasje parkerte, aldri grisekjørte, aldri tidligere averterte pre facelift E30. Anyone?
racingnisse Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Jeg får helt vann i munnen når jeg tenker på den bilen... hvilken farge? motor? Kan du poste noen bilder? er den muligens til salgs? Bytte med min 94 mod E36 318i Coupe?
1987E30 Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Vann i munnen ja det har du god grunn til, noen småskavanker er det jo, men det er enda mye igjen av nybilfølelsen etter nesten et kvart århundre. Den er Lapisblau=mørkeblå med antrazitgrau stoffinteriør. Motoren er BMW sin beste gjennom tidene, den allestedsnærværende og evigvarende M10. Originale tåkelys, varmeseter, turteller, el. speil, Blaupunkt radio og snart også originale TR styling bottlecap felger. Til og med lommelykten virker, men bilder, nix, det blir ikke lagt ut bilder av denne. Den har aldri vært avertert og ettersom det er svigerfar som kjøpte den ny, vet jeg at det bare ekstisterer ett bilde av bilen, så bilder neei. Den blir ikke solgt til ungdommer, ingen får råne rundt i denne og ingen klåfingruser får senke og sage her. Byttes ikke i verken E34 eller andre andre nyere modeller, men en fin E-3 kanskje, jeg kunne lagt noen flak i mellom på en fin 6 serie da.....
1987E30 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Fikk tak i 4 nye navkopper på E-bay for 25€
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå