Gå til innhold

Prosjekt vurderes solgt!

Tedda4
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge mitt prosjekt.

Endelig fått tatt et par bilder, beklager at den er så skitten, den har tross alt stått ei lang stund i garasjen under pressening! Har ikke tatt bilder av Sideskjørter,bakfanger eller bakrutesenker. men dette vet dere kanskje hvordan ser ut. dette er en 92 mod 320ci. (med lav km.stand: mener det var 160000 ca) dette skal jeg sjekke opp i, må bare koble til speedometeret!

Bilen er importert fra tyskland i begynnelsen av 2000!

sp2ur3uuj6akrgwyyej4.jpg

tqzr40q8pt8oeaqcvo1r.jpg

8elt2lek5vynb9eynlzq.jpg

ufvdy3vuse0odyejnt0v.jpg

uoy0bj63yoar7pcaky71.jpg

cysy3esv61s2ts0qedd0.jpg

71lmh8v2vmbupj5ijpx6.jpg

Er påbegynnt montering av Seidel widebody kit ( e 46 bredding ) har alt til dette, har også en rieger infinity 2 vinge med bremselys, bakrutesenker og e 46 m3 speiler med adapterplater.

Har også 20" felger som er helt nye til bilen: Dette er SMC type D i 8,5 x 20 som følger med i et eventuellt salg.

Bilen er ribbet innvendig! Dvs, alt interiør er tatt ut, men jeg har alle delene enda! Eneste er at en trenger et nytt dashbord fordi meningen var å bygge noe voldsom bilstereo å da kappet jeg ut noe av dashbordet.

Bilen har stått tørt lagret hele tiden i garasje, bilen er meget strøken! Finnes ikke rust på den.

Og er tatt meget godt vare på

Men nå har ikke pengene strukket til på lenge, så derfor vurderer jeg å selge den! Skal få lagt ut noen bilder etter hvert.

Ta gjerne kontakt på mobil:41552322 eller mail:johnterjen@gmail.com

Pris. 50000,- ?

John Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...