JENSSEN Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hei, har pixel feil på instrumentpanelet mitt,, er det noen her som klarer å fikse dette? østfold området? S.Hafsmo: Endret trådtittel
S.Hafsmo Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hvis du nevner pixelfeil samt hva slags bil det er i tråd-tittel er jeg helt sikker på at du får bedre respons.
JENSSEN Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 dette er en e39 97 mod,,, største compjuteren...
kje Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Finnes flere tråder om dette i forumet, men jeg skal gi deg svaret likevel: http://pixelfix.net/eng/bmw.html
JENSSEN Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 jeg veit hvor jeg skal få tak i deler, men det jeg lurer på; har noen gjort dette fikset pixelfeil selv, i østfold området? tørr ikke selv:P
Mikael-B Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Snakk med "aloebiz.net" brukeren her inne, vet han har fått fikset opp noen instrumenter med pixelfeil.
kje Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 La meg enkelt svare på spørmålet ditt da: DU klarer det! Det følger med instruksjoner når du får den nye flatkabelen i posten. Og... nei, du blir ikke skitten på labbene.
aloebiz.net Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 send en mail til ole@videotvservice.no Bilen må leveres for å teste om alle pixler er på plass. Holder til i Mysen. Det er faren min og han fikser det Det er ikke like enkelt som diverse guider sier på nettet. Man må være veldig nøyaktig og det er prøve og feile metoden på å få plassert den displaykabelen riktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå