Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har div deler til e32 liggande i haugesund .komplett forstilling . komplett bak med diff og akslinger++ . dører .panser. .radiator. støtfangera. .caliptera.komplett varmeapparat . vifte. dynamo. eksos anlegg.rele. hjerner .luftmassemåler.rattstamme m/tenningog nøkler +++

HAR IKKJE intreiør . komplett motor eller gearkasse l

når meg lettast med en sms til 95 19 54 68.

Skrevet

er fra 1stk 730 og 2stk 735ia.. ikkje limo

har 3 bagasjelokk kun små sår i lakken og dei vanlige rustboblene i underkant mot pakningen .grått .grønt og blått med liten bulk.. kan ordne bilder over helga om inntresant..

Skrevet

Flott med bilder ja :) Spesielt av det grå lokket da bilen det evt. skal på er grå.

Er forsåvidt avhengig av at du evt. kan sende, da han som trenger nytt lokk bor i Midtnorge.

Skrevet

6hskg58ykpqx6wqjqzpb.jpg

trenge vask. røde merke med bmw merke er dritt. trenger en god polering ..lita boble inne/unnder mot pakningen men ikkje hol eller synligt..

kan sende mot bet eller oppkrav . [-X

Skrevet

Ser jo ok ut, men kunne tenkt meg å sett hvordan den kanten ser ut, der det er litt antydning til rust som du sier.

Skal si fra til han som trenger lokket jeg, så gir jeg lyd fra meg dersom det blir aktuelt. Prøver i første omgang å få tak i ett i nærheten, men greit å ha alternativer :wink:

Skrevet

har du innertaket i grått uten takluke + dekslene på A og C stolpene ??? (må være helt) Bilder kanskje ?? Så skulle jeg hatt den ene koblingen inn på grøftelykta med ledningen på høyre side fremme.

• 2 weeks later...
Skrevet

har ikkje taktrekk....

har motor til varmeapparate liggande . og sikkert en bryter til nødblink :D kan sjekke til uka vist intresant. #- :D

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...