Morstan Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 Hei, har to stykk registerreim sett jeg skulle ha hatt solgt. Ga vel 1300,- pr stykk. (Har kvittering på dette så skal komme tilbake med nøyaktige tall.) Men har bare blitt liggende så da prøver jeg å selge de i stede. Begge er nye i eske. Ene esken er tatt opp for å se oppi bare. Kan sjekke i morgen hva som følger med. Kan ta ett bilde også av hva som følger med om ønskelig også.
Margido Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Passer ikke m42 nei? Edit: glemt det, tenkte kjede jeg. Gratis bump da
Morstan Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 er ikke det 318is motoren? Veldig usikker, har du skilt nr ditt? send på pm så skal jeg sjekke ut. Trodde det var kjede på den jeg, men det er m43b18 motoren som har det vel. Bare jeg som blander litt=)
oddis Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Hva følger med her, i hvert sett? Reg reim, strammehjul og løperulle?
Morstan Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Ja, ganske sikker på det var det=) Het registerreim innsats og var med stramme hjul iallefall. skal sjekke ut i morgen, kan ta ett bilde av delene og sende deg om du vil? =) Kan legge ut her istede, så kan flere se hva som er med også =)
Morstan Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Er dette som følger med i settet=) Reim, lager(som ligger i posen), stramme hjul og ett eller annet hjul som hadde sånn eksentrisk utbygging =) Fant også kvitteringen, var 1290;- jeg ga for det med 40% rabatt så syns ikke 1000 er noe upris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå