///M85 Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Viser til artikkelen i dinside.no http://www.dinside.no/863689/dekket-eksploderte-i-fart Michelin skal jo være et av de beste dekk merkene etter det jeg har hørt, jeg sikter til bildet, ligger kun michelin dekk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Illustrasjonsbilde, les artikkelen så ser du at de snakker om billigdekk. De fleste store dekkprodusenter lager billigdekk, men selger de under et annet navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M85 Skrevet Februar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2011 Ok.Begynte å lure nå da de fleste skriver under bildet at bildet er en illustrasjons bilde og det ikke har noe å gjøre med artikkelen å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Michelin Energy Saver som det vises til på bildet er ikke så god på vått føre, men ellers er det ett supert dekk mtp. rullemotstand, slitasjestyrke og støynivå. Billigdekk er Nexen, Marshall, LingLong, Wanli etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Står i teksten at det er Chengsan dekket som eksploderte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hovedpoenget var ikke at det ene dekket sprengte, men at de kom dårlig ut på tester i forhold til kvalitetsdekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Jens Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Hovedpoenget var ikke at det ene dekket sprengte, men at de kom dårlig ut på tester i forhold til kvalitetsdekk. Det var overskriften til artikkelen jeg tenkte på, veldig misvisende at DinSide har valgt å illustrere en test med billigdekk, om hvor dårlig de er, med bilde av Michelin dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå