Gå til innhold

Hva består m-pakken av?? (e60)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei lurte på å kjøpe meg en bmw 525dat/530dat.

Jeg har kun hatt Mb så bmw har jeg ikke så mye greie på.

Så hva består en m-pakke av?

Og hva skal man se etter av feil på disse bilene?

Mvh Thomas

Skrevet

består av andre fangere og skjørter, m-sportsunderstell, m-lister i døråpning, m-sportsratt, m-girkule, m-pedaler og forhviler.. men spørs hva biler er bestilt med.

Skrevet
Mtech på e60/61 er generelt mye finere enn ikke-mtech :)

+1 :D

Antrasitt tak tilhører vel også M-pakka. Ellers er det ingen forskjell på automatgirspaken på M/ikke-M.

Skrevet
Mtech på e60/61 er generelt mye finere enn ikke-mtech :)

Jo ser den, men så er det så forferdelig mange M-techer over alt av E60/E61 at det faktisk ikke så spessielt lengre. Syntes ikke-m-tech av e60/61 er en mer sjelden vare. Noe av hovedgrunnen for at jeg ikke valgte m-tech. Dog gjelder dette Oslo, veit ikke hvordan det er ellers rundt på landet.

Skrevet

Jeg synes pre facelift e6x er mindre pen uten m tech. Om det finnes mange eller ei bryr jeg meg lite om.. Evt så kan man jo sette på m5 deler :)

Facelift uten m tech er MYE bedre enn pre face.

Ihvertfall min mening.. regner med det er mange rundt om :) Heldigvis.

Vet ikke om det er nevnt over, men jeg har blitt fortalt at alle m tech har shadowline?

Skrevet

Glad jeg fikk tak i en XI med m-tech, var ikke lett å komme over et eksemplar med alt utstyret jeg ville ha og 4x4 :). Var rett før jeg handlet en uten m-tech, men da dukket heldigvis den riktige bilen opp til slutt.

Front fangeren på pre-facelift er nok mindre pen uten m-tech styling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...