naug Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 Hei lurte på å kjøpe meg en bmw 525dat/530dat. Jeg har kun hatt Mb så bmw har jeg ikke så mye greie på. Så hva består en m-pakke av? Og hva skal man se etter av feil på disse bilene? Mvh Thomas
RoaldJ Skrevet Februar 25, 2011 Skrevet Februar 25, 2011 består av andre fangere og skjørter, m-sportsunderstell, m-lister i døråpning, m-sportsratt, m-girkule, m-pedaler og forhviler.. men spørs hva biler er bestilt med.
DanielMK Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Mtech på e60/61 er generelt mye finere enn ikke-mtech
e39-e60 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Mtech på e60/61 er generelt mye finere enn ikke-mtech +1 Antrasitt tak tilhører vel også M-pakka. Ellers er det ingen forskjell på automatgirspaken på M/ikke-M.
gica Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Mtech på e60/61 er generelt mye finere enn ikke-mtech Jo ser den, men så er det så forferdelig mange M-techer over alt av E60/E61 at det faktisk ikke så spessielt lengre. Syntes ikke-m-tech av e60/61 er en mer sjelden vare. Noe av hovedgrunnen for at jeg ikke valgte m-tech. Dog gjelder dette Oslo, veit ikke hvordan det er ellers rundt på landet.
HMW Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Jeg synes pre facelift e6x er mindre pen uten m tech. Om det finnes mange eller ei bryr jeg meg lite om.. Evt så kan man jo sette på m5 deler Facelift uten m tech er MYE bedre enn pre face. Ihvertfall min mening.. regner med det er mange rundt om Heldigvis. Vet ikke om det er nevnt over, men jeg har blitt fortalt at alle m tech har shadowline?
Telcontar Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Glad jeg fikk tak i en XI med m-tech, var ikke lett å komme over et eksemplar med alt utstyret jeg ville ha og 4x4 . Var rett før jeg handlet en uten m-tech, men da dukket heldigvis den riktige bilen opp til slutt. Front fangeren på pre-facelift er nok mindre pen uten m-tech styling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå