Gå til innhold

Tøff 2002 VW Caddy 1.4l, 40.000,- Solgt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger da min Caddy 1.4l bensin som har gått 157.500km nå, siden det blir kjøp av ny bruks bil.

Kjøpte bilen i Oktober 2009, og da hadde den gått 140.400km

Følger med komplett servicehefte. Sist service tatt den 06.08.10, med 149.287km på telleren. Registerreim ble byttet på 103.000km

PKK ble utført 17.11.10 med 1stk 1'er feil.

Deler som er kjøpt og byttet siden jeg kjøpte den:

Bremseklosser foran

Kile-tannreim

Innerskjermer

Nye lakkerte framskjermer

Olje/luft/pollenfilter

Plugger

Clutchwire fra 3 Golf, (selvjusterende)

Formotstand til varmeaparatsvifte

Nye stag til viskersystem foran

Senk foran er godkjent i vognkort, men ikke bak dessverre.

Ellers hva som er gjort med bilen:

- Philips H4 pærer (hvitt lys) og xenon i spredere og ryggelys. Kit m/ballast til xenon i hovedlys følger med.

- 7x18" Flik Wasp lakkert svarte med hvit kant med 215-35 gummi rundbaut (bra dekk)

- 7x15" MiM 1400 sandblåst og pulverlakket oransje vinterfelger med nye Nokian piggfri dekk med 185-55 gummi rundbaut.

- TA Technix justerbart foran (godkjent) og lagt bladfjærene over akslingen bak samt Koni dempere

- Fjernet visker og motor på bakrute (følger med)

- Sotede vinduer

- Lakkert grill

- Seat Cupra leppe

- Polo 6N speil

- Panser BH

- Pioneer cdspiller med 10" Rockford Fosgate HX2 Punch og Phoenix Gold Tantrum forsterker

- Følger også med noen oransje klistremerker til og matche vinterhjula hvis ønskelig.

Eneste feil med bilen som jeg kommer på er et par steinsprut skader på frontrute, (ikke sjenerende, bare nevner det) litt overflaterust i bakskjermene som kan sees på et av bildene.

Edit: Også er det jo velkjente problemet til VW at dørlåsene fryser om vinteren, og det har ikke hoppet over denne heller dessverre. Så når det er kaldt ute, kan/er det et problem og få låst dørene.

Ellers er alt bra, og har ingen problemer med og selge denne videre.

Er strålende fornøyd med den, vekker litt oppmerksomhet med en smålav caddy på oransje hjul nå på vinterhalvåret :P Men må vike som sagt pga nytt bilkjøp.

Bare og ringe/sms meg på tlf: 48 23 90 19

Kommer med flere bilder av bilen med vinterfelgene senere idag..

DSC_1778.jpg

r9q2ku0h8tbm2vimkpnt.jpg

DSC00798.jpg

DSC00802.jpg

DSC_1631.jpg

DSC_1627.jpg

DSC_1628.jpg

DSC_1629.jpg

DSC_1630.jpg

DSC_1642.jpg

DSC_1638.jpg

DSC_1636.jpg

DSC_1634.jpg

DSC_1641.jpg

DSC_1637.jpg

DSC_1645.jpg

DSC_1787.jpg

Noen nye bilder med MiM1400 felgene :

DSC_1816.jpg

DSC_1815.jpg

DSC_1814.jpg

DSC_1811.jpg

DSC_1808.jpg

DSC_1804.jpg

DSC_1803.jpg

DSC_1802.jpg

DSC_1801.jpg

Overflate rust like over bakfanger og i skjermbuen og over baklykt

DSC_1800.jpg

DSC_1799.jpg

DSC_1797.jpg

DSC_1795.jpg

DSC_1786.jpg

DSC_1780.jpg

Skrevet

Hei du. Det var meg du kjøpte Focal forsterker av en gang, hvis du husker :)

Jeg trenger en varebil, aldri hatt før og denne virker interessant :)

Lurer på, hvordan har det seg at den er godkjent foran men ikke bak? Og fungerer du som snøbryter om vintern? :D

Skrevet

Oh yes, husker deg :)

Er bare godkjent foran fordi ombyggingskit til "lovlig" senk bak er skikkelig dyrt, så dette har blitt selvgjort, men er gjort ordentlig!

DSC00702.jpg

Hehe, neida er fin og kjøre sånn den er nå, med fullt rattutslag både sommer som vinter :) Må tenke litt mer før man legger helt over selvsagt, men burde ikke være noe problem :)

Hadde jo vært fin som firmabil til deg dette :D Vekker litt oppmerksomhet i trafikken, samt billig og kjøre :)

Skrevet

Ja, Alnabru passer fint, McDonalds/Esso der (får bra lys under bensinstasjonen).

Skal vi si torsdag? Slik at om det blir handel, så rekker jeg biltilsynet og forsikring etc. på fredag.

PS. Er årsavgiften betalt?

Skrevet

Funker det med smøring med Turtles-låsolje da eller hvordan går du rundt låsproblemet..? :)

Og får jeg med originale demperne? Til neste EU-godkjenning...

Skrevet

Prøver og smøre jevnlig ja, men ikke alltid det fungerer like bra, er viktig og gjøre det etter vask hvertfall :)

Det er bladfjærer bak på caddyen, så for og senke den så har bladfjærene blitt lagt under akslingen og bygget opp noen adaptere for og få "riktig" høyde bak.. (se bildet jeg postet tidligere)

Så er ikke fullt så enkelt og få den orginal igjen bak.

Men gikk igjennom uten problemer da jeg eu godkjente den :)

Skrevet

Hei igjen

Har tenkt lenge og godt på denne bilen, og tror at jeg må avstå. Som bruksbil hadde jeg glatt kjøpt den, men som arbeidsbil/verktøy så er jeg litt for avhengig av den til å ha ikke-godkjente deler på den i tilfelle teknisk...

Beklager ass, for den var jæææævla kul... Sorry :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...