Gå til innhold

1993 E34 Sedan M50B20 Automat Delebil


Brasan
 Share

Anbefalte innlegg

Selger E34en min da jeg har kjøpt meg ny bil, og rett og slett ikke har plass til den.

Motor og drivverk er helt ok, ikke merka at det er noe med det ihvertfall.

Bilen har gått ca. 360,000.

Bytta til 92 graders termostat, alu termostathus og viskosekobling 3 eller 4 desember 2010.

Hel frontfanger, hel bakfanger, grå imiterte skinnseter foran og bak.

Mer eller mindre rustfri bakluke/koffert lokk. så ut til å være noe overflate rust å undersiden av skiltlysene.

Bilen er svart (schwartz II) med grått interiør. Bortsett fra bakluka da, som er mørkgrå. Ser svart ut på av stand når bilen er møkkete ihvertfall.

Kanalene ruster. Høyre dør bak, og skjermbue har fått seg en smell og ruster. Har en ny dør som var rustfri sist jeg sjekka den. Den er noe mintgrønn aktig metallic.

Eller strengt tatt så ruster alle dørene. Standard rusta nederst på dørene. Bortsett fra på den mintgrønne dele døra, den skal være bra. Så vidt jeg veit.

Har ettermontert noen lykter med angel eyes, type blå, de var ihvertfall blå en gang, nå er de vel mer gulaktige. Har original lyktene liggende i esker.

Dårlig med sideblinklys da jeg ville ha chrome pærene og det var noe skurer som hadde rusta, men har de originale liggende et sted.

Er klare, sota blinklysglass foran og bak, og som nevnt er det for øyeblikket ingen på sidene i det hele tatt.

Frontruta er sprekt, noe voldsomt til sprekk også så det er sagt.

Da den originale bakpotta rusta i sveisesømmen, så jeg holdt på å dø, vel kanskje ikke dø, men blei ihvertfall gof og trøtt av å kjøre bilen, bytta jeg til en fantastisk DTM potte i rustfritt stål kjøpt på Torshov Bilrekvesita. Kappa original anlegget å skjøtet med simmons skjøterør. Som ruster i filler og må byttes med jevne mellomrom.

Er også montert Bilstein B8 dempere foran og bak, med tilhørende Eibach fjører. Har TÜV Papirer på fjørene liggende.

Har også papirene fra 4-hjulskontrollen jeg tok på bilen når jeg bytta dempere å fjører. Fra Bertel O. Steen å greier.

Fikk aldri rota meg til å vise bilen å få den godkjent med senking, og slapp i tillegg igjennom en EU kontroll med "Det senkesettet der har du vel montert etter at du har vært her?".

Så mangellapp fra teknisk kontroll kan medfølge om ønskelig. Eneste det var noe å si på var senkinga, og uoriginalt eksosanlegg.

Trengte visst "godkjent erstatningsanlegg" mente han typen fra Vegvesenet.

Har egentlig lite å si da skiltene er levert inn og makulert.

Bytta ut original høytalerne med JBL GTO 5.25" også.

Har en haug med kvitteringer på ting som er gjort med bilen også.

Sitter for øyeblikket originale 15" felger med Nokian Hakka 5 piggfri gummi på. Gått 2 sesonger er det vel.

Sommer dekk husker jeg ikke hva er. Kan si såpass at det ikke er de felgene som er på avataren min.

Kan sikkert få tatt noen bilder å slengt opp, må bare manne meg opp til å ta kosten fatt å måke snøen av bilen.

Eller så er det et gammelt bilde av kjerra jeg har som avatar.

Gir ikke jo ikke bort bilen, men sitter ikke med noen forestillinger om at jeg selger gull heller.

Bud mottas.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...