Torkilh Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Grattis med ny bil Torkil! Du er vel "litt" lei rust nå etter å ha hatt Bjørn? Neida, men tenker det blir mindre problemer hos BT og UP, med en EU godkjent bil Breisladdeb var KONGE, savner den virkelig
Torkilh Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Hehe Var godbil det ja! Var ganske tøff egentlig! Fikk kjørt seg de siste ukene Men! er det noen som har erfaring med å frakte deler fra (i dette tilfellet) stavanger til oslo?! Trenger noen Billige løsninger. har 2 skjermer, en spoiler, og noen lykter som venter på meg der..
Torkilh Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Sommer felgene! skulle hatt noe dekk til disse! helst ikke over 2500, men kom med tilbud hvis dere har! Det som står på nå er 215/45z r17 men de er helt jævelige vet ikke hvor stort som passer, men det vet vel noen av dere?
Torkilh Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Fant noen baklykter jeg likte:) noe tilsvarende GS har, men disse virker som de er sotet invendig og utvendig! Så får håpe de ikke skinner for mye, og får den til å se ut som en japsetralle!
Torkilh Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 UPDATE! Ting begynner å falle på plass! Nå har jeg vært å hentet dekk! - (X)Baklykter (Bestilt fra statene!) (De har kommet til OSLO nå!!)( )Retting av div bulker og skader (disse skjer nok ikke før til våren/sommeren..) - ( )v.Forskjerm må byttes og lakkeres. - ( )Byte frontrute. - ( )V8/bredfront må monteres og lakkeres. - ( )Div lakkering på avflassede plasserdeler. - ( )liten spoiler, M5 look, ikke for skrikende/harry! (noen forslag?) - (/)v.Forskjerm må byttes og lakkeres. (2x nye forskjermer er på vei i posten fra stavanger!) - ( )Byte frontrute. (er på vei til å bli gjort snart det å) - (/)V8/bredfront må monteres og lakkeres. (er klart til å sendes tilbake fra Mandal) - (/)liten spoiler, M5 look, ikke for skrikende/harry! (M5 spoiler på vei i posten fra Stavanger!) Også har det jo kommet noe innspill, så da har jeg bl.a. Kjøpt alpina Pedalsett! og er på vei til å bestille Xenon til Nærlys og grøftere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå