bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Motor: * Fabrikkny orginal BMW topp, portet og mirafrest av PPF * Sveiste vannkanaler i topp av PPF * hd vipper * Kraftige ventilfjærer og retainers * Emen z45 turbokam 11 mm løft * DBilas Dynamics justerbart kamdrev * ARP studs toppbolter * Oringet BMW M20B25 motorblokk, 84mm borring * Smidd veiv fra m21, 81mm slanglengde * Hprofil stålråder 130mm * Smidde JE Racing lavcompstempler, komp. forhold 8:1 * Balansert veivparti * Vektjusterte råder og stempler * PPF Forsterkningsplate i bunn av motor * m21 oljepumpe Innsprut/tenning: * electromotive tec-gt * WasteFire tenning (3 stk dobble coiler) * 4 bar map sensor * Aeromotive justerbar bensintrykksregulator * 6 stk Siemens 1000cc dyser * 2 stk Bosch 984 bensinpumper (rekker til ca 1000hk) * Catch tank for bensin i reservehjulsbrønn * Spesiallaget alu fuelrail med AN-6 tilkoblinger og slanger Turbo/grenrør/Intercooler/Innsug: * 6-1 Grenrør, laget i syrefast rustfritt, polert * comp ct4 billet turbo * tial 46 mm wastgate * TurboXS High Performance dualstage boost controller * Spesiallaget "as large as possible" intercooler, High Flow * Spesiallaget alu innsug * Wilson 80mm spjeldhus * PPF 50mm dumpventil Drivlinje understell * Forsterket Sachs 618 trykkplate * 4 puck sinterlamell * ZF M3 E36 girkasse * Hardyskive fra M5 3.8l * Mellomaksel fra 325E * M3 25% diffbrems, 3.25 utveksling nytt for året blir: * k-sport racing coilovers *xyz bremser 355mm foran og 306 mm bak disse er allerede på bilen *tårnavstiver foran og bak *griffin racingradiator med 16" 88mm spal vifte *its q-trim 71 mm turbo * electromotive tec gt+ dobble coiler * precisions 1000cc dyser *hd vipper *race ventiler +++ skal gjøres litt med bilen sjenerelt også
bmw-E30 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hvor har du fått tak i den carbon bakluka?? Kan svare på PM.
bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Hvor har du fått tak i den carbon bakluka?? Kan svare på PM. kjøpte den av en på forumet:)
bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 litt dårlig kvalitet på bildene men.. satte inn gs girkasse fester idag+ nye bakruter:) litt ledningskaos i trunken, men får vel ordne det med noen strips puter:)
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hadde du problem med og få kassa i revers og 5 gir før du bygde om oppfestninga? Har du eit bilde litt lenger ifra så eg ser nøyaktig kva du har gjort med oppfestninga til kassa?
bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Hadde du problem med og få kassa i revers og 5 gir før du bygde om oppfestninga?Har du eit bilde litt lenger ifra så eg ser nøyaktig kva du har gjort med oppfestninga til kassa? nei den går fint i alle gir:) men kan fikse noen bilder av det:)
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Også glømte eg å sei att eg er meget imponert av lista di Frekt av meg Kor mykje bråkar pumpene dine?
bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Også glømte eg å sei att eg er meget imponert av lista di Frekt av meg Kor mykje bråkar pumpene dine? hehe jo takk:) nei dem hører jeg nesten ikke..
|Ole| Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Også glømte eg å sei att eg er meget imponert av lista di Frekt av meg Kor mykje bråkar pumpene dine? hehe jo takk:) nei dem hører jeg nesten ikke.. Ok Har du bremsa bilen? Evt kor og effekt?
bmw kjetil Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Også glømte eg å sei att eg er meget imponert av lista di Frekt av meg Kor mykje bråkar pumpene dine? hehe jo takk:) nei dem hører jeg nesten ikke.. Ok Har du bremsa bilen? Evt kor og effekt? bremset den på protrim i vår. da ga den 438 hk på hjula v 1.3 bar på 98 bensin
skrokkis Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 fy så rått! bra liste men holder mellom akslingen ?
Bmw325turbo Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Byttet selv fra haltech e6m til electromotive tech gt, det byttet er og anbefale ihvertfall Blir straks 50-100hk ekstra bare med det.
bmw kjetil Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 fy så rått! bra liste men holder mellom akslingen ? han har da holdt enn så lenge hehe
bmw kjetil Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 har fått satt på det noe turboen. venter bare på flens,så blir det sveising:) skjært noen hull i frontplata så det ikke koker helt over i motorrommet:) kjøpte inn den kraftigste 16" spal vifta+ v band til turboen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå