Gå til innhold

e30 2,7 turbo oppgraderinger 2012/13. bremset! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg :)

det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul :)

dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall!

dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp!

siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:)

vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er :)

  • Svar 116
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg :)

det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul :)

dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall!

dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp!

siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:)

vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er :)

Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med :)

Skrevet
fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg :)

det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul :)

dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall!

dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp!

siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:)

vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er :)

Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med :)

kjører steg 2 fjærer og hd vipper :)

Skrevet
fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg :)

det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul :)

dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall!

dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp!

siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:)

vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er :)

hvor mange mm er z58`n justert til i ØD?

Skrevet
fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg :)

det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul :)

dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall!

dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp!

siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:)

vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er :)

Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med :)

kjører steg 2 fjærer og hd vipper :)

Hvordan er det mulig? Skal ikke orginal innerfjæra bånne med z58?

Hvilken comp turbo ble det og hva måler protrim med? :)

Skrevet
Men orginal indre fjær skal jo ikke klare så høyt løft som z58 har...? Derfor jeg stusser ;)

Jeg kjører z58 og orginale innerfjærer, det går no rundt.. har ikke starta motoren enda da men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...