bmw kjetil Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Skrevet Juni 16, 2012 fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall! dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp! siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:) vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er
e30 tic Skrevet Juni 16, 2012 Skrevet Juni 16, 2012 fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall! dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp! siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:) vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med
bmw kjetil Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall! dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp! siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:) vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med kjører steg 2 fjærer og hd vipper
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall! dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp! siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:) vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er hvor mange mm er z58`n justert til i ØD?
Silverboy Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 fikk bremse papirene nå. er mange pull på 2 kg det beste papire jeg fikk var 503hk og nesten 600 nm på hjul dette på bare 6400 rpm.. siden jeg har z58 kam som funker best på høye turtall! dem dro bilen til 7700 rpm da fortsattet kurven rett opp! siden jeg fortsatt her orginale ventiler satte vi turtall sperra på 6800:) vært morro å bremset den i dynapack i tillegg får å se hvor stor forsjell på hk det er Leste vbare fort siste siden i tråden, men hvilke fjærer og vipper kjører du? og hvordan har du justert kammen din? Z58 skal vel kunne gi effekt helt til 8000 om resten henger med kjører steg 2 fjærer og hd vipper Hvordan er det mulig? Skal ikke orginal innerfjæra bånne med z58? Hvilken comp turbo ble det og hva måler protrim med?
Silverboy Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hva inneholder steg 2 fjærene? Ny ytterfjær og retainer eller nye ytre og indre fjærer men orginal retainer?
bmw kjetil Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Skrevet Juni 17, 2012 Hva inneholder steg 2 fjærene? Ny ytterfjær og retainer eller nye ytre og indre fjærer men orginal retainer? veldig usikker der gitt..
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hva inneholder steg 2 fjærene? Ny ytterfjær og retainer eller nye ytre og indre fjærer men orginal retainer? Ny ytterfjær og retainer bruker org innerfjær.
Silverboy Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Men orginal indre fjær skal jo ikke klare så høyt løft som z58 har...? Derfor jeg stusser
Silverboy Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Hvilken Ct4 forøvrig? spennende å sammenligne mot PTE sine
SpiderPig Skrevet Juni 17, 2012 Skrevet Juni 17, 2012 Men orginal indre fjær skal jo ikke klare så høyt løft som z58 har...? Derfor jeg stusser Jeg kjører z58 og orginale innerfjærer, det går no rundt.. har ikke starta motoren enda da men..
bmw kjetil Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Hvilken Ct4 forøvrig? spennende å sammenligne mot PTE sine ct4-6465.a/r 0.82
Silverboy Skrevet Juni 18, 2012 Skrevet Juni 18, 2012 Her må det søkes for å se om noen har bremset Hos protrim og andre steder uten å endre oppsett merker jeg virket meget strengt ja
bmw kjetil Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Her må det søkes for å se om noen har bremset Hos protrim og andre steder uten å endre oppsett merker jeg virket meget strengt ja benken er streng ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå