can92 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Hei. har kjøpt komplett fangersett til bilen. er en e36 coupe. jeg lurte på hvordan man tilpasser disse? er ikke orginalt.. men noen som vet hvordan man tilpasser dette ? trengs båda foran bak og sideskjørtene tilpassning? noen som også vet hvordan man fester sideskjørtene? takk for hjelp
die4e| Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 skal vel bare være å skru på på original festene? ellers kan du jo alltids bruke gaffateip
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 hørt at man må tilpasse jeg stpr over gaffateip men forrige fangeren min ble tatt av en halv meter høy snø haug, så alt ble revet av.. så jeg lurer på om kanskje festene også har blitt revet av, eller er det umulig? sitter de fast på bjelka ?
mortd Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 hvilke merke er det? om festene er knekt må du nesten se selv.
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 ad tuning tror jeg det er.. vet ikke om det skal sitte fester der, eller om det skal være som det er nå
mortd Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 er en sånn feste brakket på vær side som du skal skyve innpå festene ifra fangeren på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå