Eivinos Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med 4 puk sinter til vanlig kjøring også? blir på bruksbilen så er ikke så keen på av og på clutch Blir i en e36 coupe med m50b25 med ca 400hk i motor. Har hørt litt forskjellig angående 4 puk sinter. en sa det var jævelig og kjøre med til vanlig men noen andre sa det fungerte fint bare du ble vant til det. Noen gode tips om hva jeg burde kjøre med? Mvh
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med 4 puk sinter til vanlig kjøring også? blir på bruksbilen så er ikke så keen på av og på clutch Blir i en e36 coupe med m50b25 med ca 400hk i motor. Har hørt litt forskjellig angående 4 puk sinter. en sa det var jævelig og kjøre med til vanlig men noen andre sa det fungerte fint bare du ble vant til det. Noen gode tips om hva jeg burde kjøre med? Mvh Tror ikke det er så ille Men jeg har hørt at 6 Puk er ille og kjøre med
korny Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 fungerer helt ok når du blir vandt med det. her for en liten uke siden kjørte eg en audi a4 synkro med 1,8t og 4puck sinter. blir litt pang avsted til og starte med men abselutt ingen problem og kjøre med. eneste som må omtales som negativt er om du monterer sterkere trykkplate, dette resultere i tyngre cluthpedal...
Eivinos Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 Aha! Dette skal jeg nok vende meg til. Men da skal det holde med kun 4 puk sinter til 400hk?
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Aha! Dette skal jeg nok vende meg til.Men da skal det holde med kun 4 puk sinter til 400hk? Tenker det ja
Morty999 Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med 4 puk sinter til vanlig kjøring også? blir på bruksbilen så er ikke så keen på av og på clutch Blir i en e36 coupe med m50b25 med ca 400hk i motor. Har hørt litt forskjellig angående 4 puk sinter. en sa det var jævelig og kjøre med til vanlig men noen andre sa det fungerte fint bare du ble vant til det. Noen gode tips om hva jeg burde kjøre med? Mvh Tror ikke det er så ille Men jeg har hørt at 6 Puk er ille og kjøre med er omvendt da men.. 6 puck ernesten som org.. 4 puck er med av/på
powerfulglenn Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med 4 puk sinter til vanlig kjøring også? blir på bruksbilen så er ikke så keen på av og på clutch Blir i en e36 coupe med m50b25 med ca 400hk i motor. Har hørt litt forskjellig angående 4 puk sinter. en sa det var jævelig og kjøre med til vanlig men noen andre sa det fungerte fint bare du ble vant til det. Noen gode tips om hva jeg burde kjøre med? Mvh Tror ikke det er så ille Men jeg har hørt at 6 Puk er ille og kjøre med er omvendt da men.. 6 puck ernesten som org.. 4 puck er med av/på Åja Da er det meg som surrer litt hehe
Eivinos Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Skrevet Februar 26, 2011 hehe.. okei, så en 6 puk skal holde til 400hk?
D.Toft Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Blir turbo i bilen til sommeren og lurer derfor på hvordan det er og kjøre med 4 puk sinter til vanlig kjøring også? blir på bruksbilen så er ikke så keen på av og på clutch Blir i en e36 coupe med m50b25 med ca 400hk i motor. Har hørt litt forskjellig angående 4 puk sinter. en sa det var jævelig og kjøre med til vanlig men noen andre sa det fungerte fint bare du ble vant til det. Noen gode tips om hva jeg burde kjøre med? Mvh Tror ikke det er så ille Men jeg har hørt at 6 Puk er ille og kjøre med er omvendt da men.. 6 puck ernesten som org.. 4 puck er med av/på om det bare er lamellen det er snakk om, så er det ikke av og på. må nok ha med trykkplate type stiv for at det skal bli av og på
Bmw Mathias Skrevet Februar 26, 2011 Skrevet Februar 26, 2011 Kjører med 6-puck lamellen og 618 trykkplate på E34. Pedalen er svært tung, men blir fort vandt med det. Kan fint slure til ein viss grad, er jo vane sak. Har ingen problem med å kjøre noken plasser (tenker på rush og bakkestart), og angrer ikkje på at eg monterte dette.
Kine Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Kjører med 6-puck lamellen og 618 trykkplate på E34. Pedalen er svært tung, men blir fort vandt med det. Kan fint slure til ein viss grad, er jo vane sak. Har ingen problem med å kjøre noken plasser (tenker på rush og bakkestart), og angrer ikkje på at eg monterte dette. + 1 Henger meg på denne . 6 pucket sinter og 618 trykkplate går helt fint å kjøre med, litt tung pedal som nevnt over her men en uke med kjøring så tenker du ikke på det . Men ville nok gått for 4 pucka, tåler nok litt mer juling og 618 trykkplate, alt er egentlig bare en vanesak
Morty999 Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 hvorfor anbefaler du 4 pucka?. di tåler nøyaktig like mye og 6 pucka er myye bedre å kjøre med.. jeg ville valgt 6 pucka.. skal ikke ha noe annet hvertfall om jeg skulle ha sinter
bmw-E30 Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Som tidligere sagt er 4pucka mer av og på enn 6 pucka. Er lettere å kjøre med 6pucka enn 4pucka
D.Toft Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Som tidligere sagt er 4pucka mer av og på enn 6 pucka. Er lettere å kjøre med 6pucka enn 4pucka nei. har selv hatt 4pucka med og uten fjører på. er som å kjøre orginal clutch.. finnes ikke noe av og på, FØR man bytter til sterkere trykkplate.
Kine Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 hvorfor anbefaler du 4 pucka?. di tåler nøyaktig like mye og 6 pucka er myye bedre å kjøre med..jeg ville valgt 6 pucka.. skal ikke ha noe annet hvertfall om jeg skulle ha sinter etter hva jeg har lært tåler 4 pucka mer med trykkplate som funker , ellers hadde de vel ikke giddet å lage en clutch som er mye mer "ukjørbar " når en fullt kjørbar 6 pucka fungerer like bra .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå