kroken Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 520 m50 gått 300tusen på tellern byttet motor får 2 uker siden med ny vannpumpe registerstrammer og olje. motoren har gått 200tusen. senke fjører alt i understell/ Bremser virker helt topp. orginal shadow line. nettopp byttet varme register og montert alpine cd spiller litt overflate rust. bra eksos med grom lyd prisantydning 10.000 positivt: V8 front bra eksos shadowline elektriske viduer framme elektrisk takluke 18" sommer felger cd spiller alpine armlene på frem stolene eu ok en stund til Negativt: framfanger ødelagt på venstre side bbs felger følger ikke med litt rust liten bulk på passasjer døren fremme stein sprut på panser fører setet mangler deksel bak. men det følger med ring eller send en meling om du lurer på noe 417 59 880 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torkilh Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hvor lenge er den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 juli - august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mihail Skrevet Mars 6, 2011 Share Skrevet Mars 6, 2011 viewtopic.php?f=39&t=181818 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Mars 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Salb3rg Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kan gi deg 45oo. Interiør er jo skadet av olje fuss og lort, så det må jo byttes seter fornnan og bak hviss bilen skal brukes dagli og se pen ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Er denne bilen i direkte nærhet av en flyplass? EDIT: 5 mil i fra molde. Kjørbar opp til Tromsø ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alecxz Skrevet Mars 17, 2011 Share Skrevet Mars 17, 2011 Kan gi deg 45oo. Interiør er jo skadet av olje fuss og lort, så det må jo byttes seter fornnan og bak hviss bilen skal brukes dagli og se pen ut;) haha, møkkete seter? dårlig prutetriks syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Kan gi deg 45oo. Interiør er jo skadet av olje fuss og lort, så det må jo byttes seter fornnan og bak hviss bilen skal brukes dagli og se pen ut;) hahaha sansynelig at jeg går ned så mye i pris fårdi du er soss å ikke kan sitte i noen gamle seter? det er råd å damp vaske dem å det gjør jeg lett får 6500kr alecxz: helt enig med deg.. tonyku: det vil jeg tro er ikke så langdt dit å jeg bruker bilen daglig så det er ingen problemer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Hei, er gir tight og fin? Er nye motor bra? Kan du ta fler bilder av bulk på dør og ved hjulbue? Og rust og frontfanger. Vil gjerne se fler bilder før jeg vil dra og se på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 Hei, er gir tight og fin? Er nye motor bra? Kan du ta fler bilder av bulk på dør og ved hjulbue? Og rust og frontfanger. Vil gjerne se fler bilder før jeg vil dra og se på bilen. motoren er bra og gir er bra frontfangeren har en skade etter is klomp kan ta flere bilder i kveld kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Er den stjerna lakket eller klistermerke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroken Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2011 den er desverre lakert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Oki, men da blir det for mye å fikse for min del. Lykke til videre med salg mvh code Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg