can92 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hei. Kjøpt komplett m-tech styling sett til bilen, dette skal nå lakkeres. Er det noen som kanskje har lyst til å fortelle hva de betalte for en sånn jobb? lakkering av, frontfanger,sideskjørt,bakfanger. og ang hellakkering. hva har folket betalt for dette? jeg fikk en pris på nesten 40 000 på min, og syns det blir alt for drøyt! er snakk om E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 12.000 svart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 det var billig ble det bra da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Det spørs jo om det er en bekjent som kan lakkere "privat" eller om du går til et lakkverksted. Jeg betalte 3100,- (privat) for å få lakkert bakfanger og sideskjørt, men fikk og tilbud på et lakkverksted på kr 5500,- for de samme delene. Hellakkering har jeg fått prisanslag på mellom 15 og 20k privat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 kjenner ikke så mange lakkerere, så blir vanskelig å få en "kompis" pris.. har vært på lakkeverksted.. fikk en pris på 6000 for front, bakfanger, sideskjørt speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 6k vil jeg si er en ganske bra pris for så mange deler. Er dette nye deler eller brukt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 6000 var jo en helt OK pris! 40 for helebilen var dyrt! vis bilen er i grei stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 alt er nytt bortsett fra speil.. så det er en ok pris ja.. bilen er i meget bra stand! kun litt rust på alle hjulbuer, litt på panser.. hva har dere som har lakkert hele bilen betalt for dette da? da mener jeg samme farge altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Regn rundt 1500-2500 per del, så rundt 5000 - 8000 for et sånt sett er ingen unormal pris Hadde heller ikke blitt overraska hvis du hadde fått prisoverslag på over 10000 og, lakkering er noe sinnsvakt dyre greier. Totalt overprisa spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2011 overprisa er det vel ikke! kanskje på små deler å slikt, men en utvendig hellakkering er mange timers arbeid! selve lakkeringen er vel ikke det verste, men forarbeidet tar hvis veldig lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Det her er vell bare jobben? man må betale ekstra for lakken ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 tror folk som nevner priser her mener alt inkl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hasti Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Dette her er i Bergen da, men lakkerte bakfanger og frontfanger på min E39 og da betalte jeg to tusen, kjøpte lakken selv på mekonomen. Hellakkering for 10 tusen med garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
can92 Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Tuller du? Lønner seg nesten å dra opp dit å gjøre det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Betalte 5500,- for ny frontrute + lakkering av panser,tak,bakluke å speil på en passat stasjonsvogn. Dette er ikke svart men han solgte dessverre nettopp verkstedet så får ikke disse prisene lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå