///Kleven Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Hei, veit de fleste her er lei av og lese 1000 like innlegg, men jeg har leita og leita, men finner ingen like prosjekt eller noen spesielt gode svar! Gikk i går til innkjøp av 83 316i coupe, bilen har ikke tak luke. planen var og prøve og få godkjent denne med m20b20/23/25 turbo. men.... er det noen av dere som har gjort noe liggnende her som kan gi noen gode råd på hvordan jeg burde gå fram? hører mye ang TUV og skjønner att dette ikke er så lett, men om jeg må få tak i dette (noe jeg er forbredt på) koster dette da mye penger? takker for seriøse svar! mvh Kleven
powerfulglenn Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Hei, veit de fleste her er lei av og lese 1000 like innlegg, men jeg har leita og leita, men finner ingen like prosjekt eller noen spesielt gode svar!Gikk i går til innkjøp av 83 316i coupe, bilen har ikke tak luke. planen var og prøve og få godkjent denne med m20b20/23/25 turbo. men.... er det noen av dere som har gjort noe liggnende her som kan gi noen gode råd på hvordan jeg burde gå fram? hører mye ang TUV og skjønner att dette ikke er så lett, men om jeg må få tak i dette (noe jeg er forbredt på) koster dette da mye penger? takker for seriøse svar! mvh Kleven jeg mener at det ikke går ann og sette inn en større motor pga biltilsynet har bestemt det der. Synes jeg så noe om det på forumet. Men du kunne jo sendt de en Mail og sånt Du finner sikkert mange søknader her på forumet som du kan se litt på Lykke til
evi Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Snakket med biltilsynet senest på fredag, og de kunne da fortelle meg at det var ikke noe problem å utføre motorskifte, eventuelt sette inn turbo, så lenge det var gjort forsvarlig, og at du kunne vise til papirer som bekreftet at bremser, understell osv. holdt mål for den økte effekten.
powerfulglenn Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Snakket med biltilsynet senest på fredag, og de kunne da fortelle meg at det var ikke noe problem å utføre motorskifte, eventuelt sette inn turbo, så lenge det var gjort forsvarlig, og at du kunne vise til papirer som bekreftet at bremser, understell osv. holdt mål for den økte effekten. Kanskje jeg leste feil :S Men da er det jo bare å bygge på da !
evi Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg har også fått med meg at du kan være uheldig når du skal ha den godkjent, med tanke på hva slags person som gjør det. Blir den ikke godkjent blir det registert i registret dems, så du kan ikke bare stikke til en annen stasjon. Men er litt usikker på de papirene. Noen andre her kan nok svare bedre på det.
matsrh Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Det jeg har fått med meg angående ombygging fra bil med 4 syl til 6 syl er at det er vanskelig å komme innom vekta på akslene. Du får ikke endret aksellasten lengre. Heller ikke skrevet ned sitteplasser i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå