Trialmaster Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Trodde det var kondens i fordeler. Det var det ikke. Har heller ikke spylt direkte på plugger, eller noe. Vasket motoren mens den gikk. Stoppet først en gang. Da startet jeg den igjen, uten problemer. Så stoppet den igjen. Da var det ingen liv. Starteren går, men over hodet ingen liv ellers. Hva er feilen, tro???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Fått den inn på et varmt sted..Bruk luft,og blås reint rundt ting å tang.Men til neste gang.Ikke vask motor før du har dekket utsatte ting med plast,tar deg 5 min ekstra.Og ikke ta motorvask nå på vinteren,ting fryser lett.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Fått den inn på et varmt sted..Bruk luft,og blås reint rundt ting å tang.Men til neste gang.Ikke vask motor før du har dekket utsatte ting med plast,tar deg 5 min ekstra.Og ikke ta motorvask nå på vinteren,ting fryser lett.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ta ut plugger.. De er sikkert våte. Gå over kontakter o.l med trykkluft for å få ut vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nå går den. Sto over natten. Allt funker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Nei, da. Det gjør den ikke allike vel. Går i 15 sek, så fusker den, deretter stopper den. Har sprayet alle kontakter. Ingen kondens i fordeler. Kanskje is i bensinfilter? Dro den på starteren etter den hadde stoppet. Pluggene ble våte. 15 min senere starter den plutselig igjen, men går de 15 sekundene for så å stoppe på samme måte. Nå skjønner jeg ingen ting..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brasan Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 jeg spyla motorrommet på E34en min på sommertid. Det var en M50B20 forresten. Endte opp med at jeg måtte skru ut plugga og dytte ned torky for å få ut vannet. Og da starta den og gikk helt fint etterpå. Men det er kanskje ikke noe sånt som er problemet her da motoren har stått over natta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trialmaster Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hadde motorvask på den mens motoren gikk. Unngikk å spyle ned i plugger osv. Motoren stoppet Fikk ikke start. Tauet bilen hjem. Sto natten over. Gikk ut om morran, for å se om den startet. Det gjorde den. Kjørte den inn i garasjen. Senere ut på ettermiddagen, skulle jeg stikke ut en tur. Starter normalt, går i 15 sek for så å stoppe. Drar den igjen, men ingen ting skjer. Ja resten av historien ser du i mitt siste innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå