Johnny.fjetland Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei alle sammen. Jeg har hatt problem med bilen i en liten stund. Den stopper innimellom og når jeg da skal starte den igjen så er den litt vrien med å få starte. Det har også liksom mistet futten og oppfører seg litt rar. Jeg har da fått mange tilbakemeldinger hvor de fleste sier at det er veivføleren. Jeg har nå da kjøpt veivføler og skulle til å bytte den, men måtte løsne en slange (se bilde 1) er usikker på hva den slanger er til. Det jeg da oppdaget var at det var en stor sprekke i den slangen. Er det noen som vet hva den slangen et til og har den kanskje noe med at bilen har oppført seg rart eller har ikke den slangen noe med det å gjøre og at jeg må fortsatt skifte veivføleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Ser man det ja. Det er slangen inn til toppdekselet fra veivhusventilasjonen. Det er nok grunnen til at bilen din har vært trøblete. Du kan gå inn på GS bildeler og søke etter deler der. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 +1 på E39 Grunnen er at motoren tar inn en mengde luft gjennom luftinntaket og sirkulerer overskuddet i motoren tilbake. Så luftmengdemåleren måler hvor mye luft den skal ha og har. Når du da får denne type lekasje så mister den noe av luften og evt tar inn falskluft. Da vet ikke motoren hvor mye luft den har og begynner å fjuske Så få orden på denne slangen og sjekke om det er noen flere som har morknet eller godt hull på Så vil problemet med falskluft være løst. Da skal bilen bli fin sjø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei Leo. Hva mener du med +1 E39?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei Johnny +1 mens at du har samme oppfatning/mening som den over eller nevnt navn Dvs du henger deg på den andres mening om saken og evt kommer med tillegg ;D PS fint innlegg med god beskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny.fjetland Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2011 Hei igjen Leo. Da skjønte jeg det. Takker for ditt svar og hyggelig tilbakemelding Takker også E39 for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå