Gå til innhold

E34: Sentrallås og coupelys funker ikke :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte bilen for en liten stund siden, så har ikke spesiellt peiling på bmw.

det er sentrallås på bilen men den funker da ikke. Får brukt nøkkelen kun til å låse passasjerdør foran ellers så funker det ikke. må låse alle dørene fra innsiden skal det funke.

Hva kan dette være ? Coupelyset funker heller ikke kun hvis jeg skrur på bryteren, skulle hatt det til å funke når jeg åpner dørene også :) sikkert et kjent problem men som sagt bmw+meg= ? :P

takker for alle svar :)

Skrevet

Jeg har nesten samme problem i min e36. Sentrallås og coupelyset funker ikke slik det skal. Må låse en og en dør, og lyset skrur seg ikke på når jeg åpner dører, men funker fint når jeg skrur det på.

Skrevet

Kan være at sikringen til sentrallåsen har gått, eller koblet fra. Bryteren på låsen - baksiden av trekket.

Cupelyset kan det være bryteren i døra.

Sjekk også kontakten til hjernen/styreenheten til sentrallåsen. Usikker på hvor den ligger :(

Skrevet

Fant ikke noen sikring som har gått på min heller var en som hadde gått på el-vindu som jeg ikke har :P

Brukte en hel dag på å feilsøke men fant ikke noenting som tydet på at det var feil noen steder. Coupelyset kom jeg heller ingen vei med, så nå er den på verksted gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...