Gå til innhold

520 24v shaddowline svartskinnintr.

Jonern
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer å selge bmw'n min. kan gjerne bytte med noe annet. :) kom med forslag og bud :)

bilen har rulla litt 320 000km

manuell gir

bytta olje på gir og diff og bytta plugger. olja på motoren blir bytta den også.

flere bilder kommer

tlf 99248366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

denne har jeg vært og sett på :lol: når jeg åpna panseret så kokte bilen! fikk da beskjed om at den bare var litt varm :applause: selger hadde heller ikke informert om en dårlig reparert skade på den ene bakskjermen, rusthull i framskjerm. fikk tilbud om å kjøpe for 14tusen. men når motoren koker så blir det for dumt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
denne har jeg vært og sett på :lol: når jeg åpna panseret så kokte bilen! fikk da beskjed om at den bare var litt varm :applause: selger hadde heller ikke informert om en dårlig reparert skade på den ene bakskjermen, rusthull i framskjerm. fikk tilbud om å kjøpe for 14tusen. men når motoren koker så blir det for dumt!

Denne har jeg kjørt bom tur på og ! For ikke lenge siden. Skule bytte bilen mot helt ny iphone og ipad. Han var på jobb så snakka bare med faren. kjørte noen hundre meter og så kokte den. ringer eier å har visst aldri skjedd før å spør om jeg har kjørt gris. Så kjører den bare tilbake og bytter tilbake å reiser ! Hadde han aldri merka noe til sa'n. 10 Stod den til når jeg skule kjøpe den. var visst go stand. fikk beskjed om at bilen var jo verdt det pga interiør osv. skal ikke ha bil som koker etter noen hundre meter. Stod på en gård når jeg så på den. han trudde den var termostaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...