EasyShare Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Hei Etter kjøp av min første bil fikk jeg med litt ekstra deler som jeg ikke har bruk for, men kanskje andre har? Bildene snakker for seg selv, er det noe du lurer på må du bare spørre. Bare og komme med bud på delene. Alle delene kommer fra en BMW 528ia 1996 mod. Farge: Aspen Silver Ting som selges er: - 2 sett frontlykter. (Som dere ser på bildene så er det endel sprekker på xenon lyktene) - Framfanger og bak fanger - Stag til forstilling/bakstilling - Bensin pumpe - Multifunksjon ratt (Mangler volumknapp, selges uten airbag) Mvh Christian Osen
oakland Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Ser du har noen forstilling deler. Hvilke deler er dette.? Kunn du ha tatt et bedre bilde, uten plasten på.?
EasyShare Skrevet Februar 27, 2011 Forfatter Skrevet Februar 27, 2011 Kan ta bilder imorgen. Men søkte på dele nret og fant følgende: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=05&hl=53 Altså FRONT AXLE SUPPORT/WISHBONE (Right side)
hillmar Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Selger du grøftelysene for seg, evt. pris? Og hvor holder du til?
TKD Skrevet Februar 27, 2011 Skrevet Februar 27, 2011 Jeg er egentlig interessert i de bak lyktene også. Er det med el uten led?
LaStrada Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Er det hella facelift frontlykter uten xenon?
EasyShare Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Ønsker helst og selge fangeren komplett med lykter. Holder til på Klepp i Rogaland. Hehe, baklyktene skal nok ikke selges er jeg redd Hella face lift ja. Med xenon.
oakland Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Kan ta bilder imorgen.Men søkte på dele nret og fant følgende: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=05&hl=53 Altså FRONT AXLE SUPPORT/WISHBONE (Right side) Pris.? Har du for begge sider framme.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå