K@mil Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hella face lift ja. Med xenon. OBS. de er ikke hella tror jeg. Ser ut at de er kopi DEPO eller noe.
Hankook Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Du får si en pris ettersom du vet hva du ikke selger den for.
EasyShare Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Hella face lift ja. Med xenon. OBS. de er ikke hella tror jeg. Ser ut at de er kopi DEPO eller noe. Godt noen følger med! Tar denne på min kappe. Nettopp kjøpt bilen så har ikke heeelt kontroll på hva som er hva enda, hehe Tjaaa, ikke under 1000kr for framskjermen ihvertfall.
kabeldeigen Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Pris på lykter uten xenon? Noen mangler? Ikke noe som er knekt på lyktene? Lekkasje? Noen skader på disse? Slitasje/striper på lykteglassene? Flere bilder?
EasyShare Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Tjaa rundt 1000kr? Ingen mangler som jeg kunne se, kan fikse flere bilder når jeg kommer hjem så kan du få se selv.
kabeldeigen Skrevet Mars 13, 2011 Skrevet Mars 13, 2011 OK, bilder er bra. Gjerne med nærbilder av lykteglassen, slik at jeg kan se etter slitasje på glassene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå