stiansk Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Hei! Kom ut fra butikken til dette synet.. Veldig leit, men fikk ordnet meg med ny fanger etc. Så nå selger jeg gamle fangeren som da fikk noen riper. Her er orginalt pris hos GS: http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 0&type=new Du kan tjene mye på å kjøpe denne fangeren brukt med meg og så eventuelt kjøpe lakk etc for en billig penge en annen plass. Lett tjent mye penger Fangern står klar til henting! Gi bud! Her er bildene jeg tok av fangeren!
stiansk Skrevet Mars 8, 2011 Forfatter Skrevet Mars 8, 2011 Baump God fanger vist du ikke gidder mange tusen i utlegg for ny fanger:p kjøpe en boks med lakk etc, så funker det:)!
Lamek Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Tror nok den fangeren din er veriløs desverre. preface fanger med skade er dårlig butikk. jeg solgte en helt strøken fanger for 300,- for noen mnd siden.
stiansk Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 billigere en å kjøpe ny fanger da;P sparer mye på å kjøpe litt lakk og klarlakk og lakkere. Men selges vell som "førstemann til mølla" er bare garasjeplass uansett:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå