sankeru'n Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 gnorekno skrev: Kunne vært interessert i følgende: forskjermer, venstre innerskjerm, kanaler begge sider, servopumpe, panserdempere, bakfanger. Forutsatt at delene er så og si rustfrie og passer touring. Hallo! Ettersom bilen er kollisjonsskadet så har jeg desverre ikke di karosseri delene du spør etter, men jeg har servopumpe og panserdempere! Får ta bud på pm:)
sankeru'n Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 bmwkizn skrev: Hvilken type sideskjørt? coupe eller sedan? pris? Hvordan type det er har je egentlig ikke peiling på. Er til sedan,og det ene er litt oppskuret. Men må jo pusse det for å lakkere uansett. Pris er bud:) Går billig ettersom det ene er litt oppskuret:)
sankeru'n Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 Du får nesten komme med et bud, men alt skal bort:)
Nysv1 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Har rådebank på min, så trenger bare komplett blokk med topp og innmat
sankeru'n Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Er en til som er iinteressert,og han gir 3000 med girkasse...
sankeru'n Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Skrevet Mars 13, 2011 hao skrev: Har du utv. temp.føler? Nei tror ikke det gitt...
sankeru'n Skrevet Mars 14, 2011 Forfatter Skrevet Mars 14, 2011 olsensheep skrev: eksos? Nei,den er ødelagt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå