olsensheep Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Da har jeg gått i inn kjøp av en 95 e36 320 stv, Som ett lite prosjekt Bilen har diverse små feil som vindu som ikke fungerer som det skal . Ramma til nyrene er helt ødelagt etter en liten påkjøring av rådyr . Mangler spredere,list i bunn av frontfanger, skjev eksos, smeltet bakfanger pga skjev eksos (dtm) ødelagt panser vaier.så mangler det litt plast deksler innvendig. Muligens andere planer er å : Eu kontroll. M.sideskjørter M-bakfanger(evt. Defusor) Nye lykter forran(eventulet Montere ringer i org lykter) Nye lykter bak. Nye side blink(de i skjermene) Nye sommer hjul Takvinge Ta litt rust i den ene hjulbuen bak . Om noen har noen av disse delene til en gunstig pris så pm meg Noen bilder av bilen kommer i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 jeg har i allefall noen orginale m3 hjul med 7,5 foran og 8,5 bak olsen bare å si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Har tatt litt små rust på nye grill ramma i dag å lakert den, Fikk å montert ny panser vaier og dtm leppe i bunn av front fanger . Fant ut at jeg hadde fått feil farge så ble litt farge forskjell på grill ramme å bil men , skal ned å klage. her er noen bilder Dette er da bilen jeg har kjøpt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet Mars 7, 2011 Share Skrevet Mars 7, 2011 Nå har jeg fått bakfanger osv til deg Olsen, har mye annet greier oxo om du trenger. Bare og ta turen utom verksted når du har tid. Bare ring fyst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå