noekult Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Visste ikke helt hvor jeg kunne poste denne, men jeg har etablert en bedrift og kan tenke meg (innen en måned eller to) å annonsere på diverse forum (inkludert Bimmers selvsagt). Er ikke helt sikker, men antar at det ikke er lov for bedrifter å poste her med mindre man er betalende sponsor.........? Lurer på om jeg kan bli kontaktet på PM om hva som kreves og hva det koster å bli sponsor av Bimmers, slik at jeg kan poste tråder uten å tråkke på noen tær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 send en pm eller mail til Gunnar og da. han begynner å bli aktiv ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Tenkte i grunn at jeg kom til å måtte vente i noen uker på svar fra den kanten (no pun intended) pga. mye å gjøre, derfor jeg spør her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 det kan godt være, men det er nok ingen andre enn G som kan hjelpe (etter hva jeg har forstått i andre tråder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Dette stemmer at du må ha avtale med Gunnar for å kunne reklamere for egne produkter her. Om jeg har forstått det rett regnet han med å få bedre tid til forumet i mot slutten av Mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Takk for PMen! Slutten av mars passer bra for meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Vis du har lyst å vite sånn ca pris nå, så kan du jo sende en melding til Morgan GS feks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Vis du har lyst å vite sånn ca pris nå, så kan du jo sende en melding til Morgan GS feks! Kan jo det i grunn, men har sendt Gunnar e-mail nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå