Concep Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 En annen ting, på tenningsføleren som sitter på girkassa (2stk ) Getrag 260 kasse fra e32, skal det være en viss avstand. Jeg lurer på hva den skal være, og hvor skal man måle ifra ? JA jeg har søkt på dette også. Håper på gode svar. JA jeg har søkt men finner ikke svar. Jeg trenger koblingsskjema for å få kontakten til m30b35, fra en e28 M535i til å passe i m20 stikk. Som er forståelig. jeg forstår ikke tysk, og er dårlig på avansert teknisk engelsk. På m30'n er ikke kontakten der, bare løse kabler.
bmwstein Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 få tak i en kontakt som går inn i sikringsboksen på e30'en og klipp av kontakten på m30nettet og skjøt farge på farge ! resten som du ikke finner farger til bare blender du og gjemmer unna. skal starte da : )
Concep Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Skrevet Februar 28, 2011 Det er ikke no kontakt på m30 motorn! ingen som har noe bilde eller skjema? Noen som vet noe om den tenningsfølern/svinghjulssensor?
M|Fjeld Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Melvik sin 335 skal det stå en del anngående M30 i 30
Concep Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Takk Markus, trenger fortsatt svar anngående Sensoren. Og om noen har, skader det ikke med koblingsskjema, bedre å være helt sikker spør du meg !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå