E30 Ole Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Heisann! har en e34 med m50b25 uten vanos.. lugger ved gasspådrag og belastning. Noen som har noen erfaringer? Eventuelt hva begynner jeg med å sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-39 Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Regner med at luftfilter og tennplugger er skiftet ? Kan være bensinfilter,Lmm,falskluft,tennkabler,fordelerlokk/rotor mm.. Jeg ville nok tatt en diagnose for å slippe og bytte for mye. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw Mathias Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Sjekke bensintrykket ditt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 hadde samme problem på min M50B20, mye lugging ved 1500-2500 omdr, for meg endte det med bytte av styreenhet. men kan være mange ting plugger coiler lmm lambda falskluft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Ole Skrevet Februar 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2011 Får begynne med plugger og filter, men mistenker at det er noe mer... har en kompis som har en e34 med m50 så tenkte å låne coilene hans så jeg kan utelukke de eller ja... men bensinfilteret... hvor sitter det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Under innsuget. Kan skiftes fra undersiden av bilen. Begynn med tennplugger og evt coiler du. Med mindre du får tatt en diagnose på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå