Gå til innhold

E38 740i ombygging til E85


Muztang289
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er disse konverteringskittene med tanke på å kjøre på bensin igjen? La oss si at man bruker e85 med konverteringskit når man kjører rundt i byen osv. Men skal man på langtur så er det gjerne et godt stykke mellom e85 stasjonene, er det da en slags bypassfunksjon på disse kittene, så man bare kan fylle bensin igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skulle nesten ha benka bilene :) jeg skal hvertfall ha 4-5 benkinger på bilen min når bilen er klar, 1 med org motor og 95 blyfri og også chip rett etter. så E85 med org motor også chip, også E85 med konvertering uten chip også med chip :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at det hadde vært interessant å benka den før og etter. Men jeg har ikke tilgang til benk og tror ikke jeg gidder å lete frem noen som har. HK-økningen er en bonus for midt vedkommende og ikke den primære årsak til konvertering... er der en merkbar økning i effekten så vet jeg jo at det tilsier en plass mellom 20-30 hk max. Er der kun en anlese mer effekt så ligger vi på mellom 15-20hk extra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt konverteringskit... det ble bioflex som fikkk bestillingen min. De virket rett og slett mest seriøse og imøtekommende. Og prisen jeg fikk konkurrerer direkte med Fuelcat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra, han mannen er veldig hyggelig som driver bioflex. hva måtte du betale for den?

Ja, han var veldig hyggelig. Jeg fikk det for 4500,- pluss frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må du ha snakket veldig pent med han, jeg fikk tilbud på 5500kr men det var da med montering.

Ja, dette var jo uten montering... kun selve kit'et. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...