bergeee Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Hallo. har en 316i sedan, har 240tusen på tellern og starter og går alltid. 99% rustfri litt slitt ratt og sete er litt slitt inni. men ellers ganske grei innvedig, utvendig er det ikke så mye og si. eksosanlegget har datt ned her om dagen så det er festa med tau nå. men det skal jeg fikse ganske snart:) eller så er det en liste lang som en vodt år over ting som er bytta på den siste tia. blandt annent alle demperne,olje,filter osv osv osv. trur jeg telte rundt 15 tusen i kviteringer i hanskerommet:) men er jo ikke noe kul bil:P hadde egentlig ikke tenkt til og selge den, men jeg legger den ut for og se om jeg får et bud jeg selger for:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 lite interesse for en ok bruks bil gitt:P denna bilen bruker froresten mindre på mila en toyota avensisen til min mor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ake91 Skrevet Mars 3, 2011 Share Skrevet Mars 3, 2011 Hadde den stått nermere hadde jeg vurdert å bare ta den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2011 Hadde den stått nermere hadde jeg vurdert å bare ta den mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2011 jau:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2011 da er eksosen fikset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2011 opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 nye bilder:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NGX Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hvor mye tenker du? jeg kan gi noe sånt som 10.000,- jeg ser egentlig etter en 318is coupe men denne var jo fin om ikke kjedelig, men for en billig pris kjøper jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 hvor mye tenker du? jeg kan gi noe sånt som 10.000,- jeg ser egentlig etter en 318is coupe men denne var jo fin om ikke kjedelig, men for en billig pris kjøper jeg den RUSA? 10000? LEGG ¨PÅ 10 TIL SÅ KANKJE DU HAR MULIGHET! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NGX Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 er jo ikke du som er selgeren så hvorfor legger du deg oppi det om du ikke gir bud selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 skam buda dine kan du stikke en annen plass med:) og btw. driter i om du er på utkikk etter en 318is:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2011 for og legge til det så er budet på 18 tusen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Mars 12, 2011 Share Skrevet Mars 12, 2011 skam buda dine kan du stikke en annen plass med:) og btw. driter i om du er på utkikk etter en 318is:) +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå